初見の文献のみ。自分の検索用。
- Allison, P. D. (2021). 『イベント・ヒストリー分析』共立出版.
- 東浩紀 (2023). 『観光客の哲学 増補版』ゲンロン.
- 東浩紀 (2023). 『訂正可能性の哲学』ゲンロン.
- ElMassry, A. M., et al. (2023). A regression analysis approach for feature selection in student achievement data. 2023 15th International Conference on Innovations in Information Technology.
- 江崎貴裕 (2022). 『数理モデル思考で紐解くRULE DESIGN―組織と人の行動を科学する』ソシム.
- 江崎貴裕 (2023). 『指標・特徴量の設計から始めるデータ可視化学入門―データを洞察につなげる技術』ソシム.
- Jeon, E. J., & In'nami, Y. (Eds.) (2022). Understanding L2 proficiency: Theoretical and meta-analytic investigations. John Benjamins.
- Koizumi, R., & In'nami, Y. (2024). Predicting functional adequacy from complexity, accuracy, and fluency of second-language picture-prompted speaking. System, 120.
- 野口悠紀雄 (2023). 『プア・ジャパン―気がつけば「貧困大国」』朝日新聞出版.
- 大津由紀雄・南風原朝和 (2023). 『高校入試に英語スピーキングテスト?―東京都の先行事例を徹底検証』岩波書店.
- Sönning, L., & Schützler, O. (2023). Data visualization in corpus linguistics: Critical reflections and future directions. Studies in Variation, Contacts and Change in English, 22.
- Staples, S., et al. (2023). Learner corpora in corpus-informed instruction: Moving toward an asset- and genre-based model. TESOL Quarterly.
- Ward, M. D., et al. (2023). 『空間回帰モデル』共立出版.
- Wong, R. S. (2023). 『カテゴリカルデータの連関モデル』共立出版.
- Yang, X., & Li, W. (2023). The development of syntactic complexity of Chinese JFL learners based on Mean Dependency Distance and Mean Hierarchical Distance. International Review of Applied Linguistics in Language Teaching.
- Zaitseva, E., et al. (2022). Analysing student feedback in higher education: Using text-mining to interpret the student voice. Routledge.